DZIĘKUJEMY ZA PRZEKAZANIE 1% PODATKU NA NASZĄ DZIAŁALNOŚĆ!
STOWARZYSZENIE NA RZECZ BEZPIECZEŃSTWA DZIECI I MŁODZIEŻY
Sobota,  25 stycznia 2020 r.   Imieniny: Miłosza, Pawła, Tatiany
Turnieje - konkursy
W Europie jeździmy...
OTW BRD
To trzeba szybko zmienić
Motoryzacyjny
Konspekt ratowniczy
Kącik wych. komunikacyjnego
Konkurs techniczny
Konkurs filmowy
10 lat WORD
Logo Stowarzyszenia
Grafika BRD
Lubuski Konkurs BRD
Przekaż 1% naszej organizacji

Rozliczenie PIT realizowane jest w ramach projektu PITax.pl dla OPP" przy współpracy z IWOP



LUBUSKI KONKURS GRAFIKI KOMPUTEROWEJ
DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
„Logo Lubuskiego Konkursu BRD
X edycja
 
 
REGULAMIN
 
 
 Do pobrania - KARTA ZGŁOSZENIA
      1. ORGANIZATORZY KONKURSU
    1.  

      Młodzieżowe Centrum Kultury i Edukacji „Dom Harcerza” w Zielonej Górze

      Stowarzyszenie na Rzecz Bezpieczeństwa Dzieci i Młodzieży w Zielonej Górze

      Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Zielonej Górze

       

      1. CEL KONKURSU

       

      Głównym celem Konkursu jest rozwijanie inwencji twórczej, kreatywności i aktywności uczniów w poprawie bezpieczeństwa w  ruchu drogowym.

       

      1. ZASADY KONKURSU

       

      ·       Konkurs adresowany jest do uczniów klas IV-VIII szkół podstawowych województwa lubuskiego.

      ·       Prace konkursowe powinny być doręczone lub przesłane na adres organizatora: 
      Młodzieżowe Centrum Kultury i Edukacji „Dom Harcerza”, ul. Wyszyńskiego 19a, 65-536 Zielona Góra do dnia 12 kwietnia 2019 r.

      ·       Prace powinny być w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Konkurs „Logo BRD”.

      ·       Koperta powinna zawierać: kartę zgłoszenia uczestnika konkursu, prace graficzne szkoły nagrane na płycie CD lub DVD. UWAGA! Nazwa pliku folderu pracy powinna zawierać: imię i nazwisko ucznia oraz nazwę szkoły. W przypadku większej ilości prac nadsyłanych przez szkołę wszystkie prace powinny znajdować się na jednym nośniku.

      ·       Uczeń podpisujący się w karcie zgłoszenia zaświadcza, że pracę wykonał samodzielnie nie naruszając praw autorskich innej osoby.

      ·       Szkoła może przesłać maksymalnie 12 prac uczniów z klas IV-VIII.

      ·       Przesłanie większej ilości prac lub brak karty zgłoszenia eliminują szkołę z konkursu.

      ·       Praca nie może być wykonana zespołowo.

      ·       Organizatorzy nie zwracają nadesłanych prac, które przechodzą na ich własność. Zastrzegają sobie prawo do ich wystawiania i nieodpłatnego reprodukowania (wraz z ewentualną późniejszą modyfikacją graficzną w celu wykorzystania jako logo Lubuskiego Konkursu BRD) oraz zamieszczenia na stronach internetowych organizatorów.

      ·       Uroczyste podsumowanie konkursu nastąpi w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Zielonej Górze, ul. Nowa 4b, 26 kwietnia 2019 r. o godzinie 13:00. W przypadku zmiany terminu, laureaci i szkoły zostaną poinformowani e-mailowo.

      ·       Wyróżnieni laureaci zostaną poinformowani drogą e-mailową (na adres szkoły i opiekuna szkolnego) oraz ich nazwiska wraz z opiekunami i szkoła zostaną umieszczone na stronie internetowej organizatorów – MCKiE „Dom Harcerza” i Stowarzyszenia na Rzecz Bezpieczeństwa Dzieci i Młodzieży.

       

      1. ADRESACI KONKURSU

       

      Prace mogą zostać wykonane przez uczniów szkoły podstawowej z klas IV-VIII.

       

      1. KRYTERIA OCENY PRAC

       

      ·       Prace uczniów mogą zostać wykonane w dowolnym programie graficznym (w dowolnym formacie ale w rozdzielczości o najmniejszej szerokości 1000px) - bez użycia klipartów, animacji czy innych gotowych grafik i zapisane w formacie: jpg, png lub bmp.

      ·       Praca dotyczy wykonania loga Lubuskiego Konkursu BRD. Inspiracje można czerpać z wiadomości o Konkursie: http://ko-gorzow.edu.pl/lubuski-konkurs-brd/  

      ·       Komisja Konkursowa, w skład której wejdą przedstawiciele organizatorów, oceniać będzie prace biorąc głównie pod uwagę:

      - zgodność pracy z tematem konkursu,

      - oryginalność ujęcia tematu,

      - walory artystyczne pracy,

      - estetykę wykonania.

       

      1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

       

      ·       Regulamin konkursu oraz karta zgłoszenia uczestnika są dostępne na stronie organizatorów: www.mdk-zgora.pl w linku Konkursy oraz www.brd.zgora.pl w linku Turnieje-konkursy/Grafika BRD.

      ·       Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do możliwości zmian w regulaminie, o których zainteresowani zostaną powiadomieni pisemnie.

      ·       Komisja Konkursowa przyznaje tytuł laureata konkursu, dla których przewidziane są dyplomy i nagrody rzeczowe.

      ·       Decyzja Komisji jest ostateczna i nie podlega zmianie.

      ·       Wszelkie pytania i uwagi można kierować do koordynatora konkursu Jarosława Twaroga na adres e-mail: jarektg@interia.pl



 
Ostatnia Aktualizacja: 2020-01-21 19:27:07
© Administrator: Jarosław Twaróg © 2020